۰۴ دی، ۱۳۹۰

گفتگوهای زندان نشانه میگیرد، اتحاد سوسیالیستها شلیک میکند! +فایل صوتی

دو روز پیش به دعوت شخصی "اسرین" که قرار بود در مورد قتل ناموسی "یلدا" پیشمرگ کرد  در اردوگاه کومله مهتدی سخنرانی کند وارد اتاق اتحاد سوسیالیستها (که مرحوم بهزاد کاظمی بنیانگذارش بود و اکنون توسط گفتگوهای زندان اداره میشود) شده و دوستانم را نیز (سارا نبوی و ...) را دعوت کردم. بعد از خواندن اعلامیه دبیرخانه حزب و انتقاد به متن آن اعلامیه بدلیل اینکه "تراز" این بار در نقش مبصر اتاق اتحاد سوسیالیستها قبل و بعد از صحبتم شروع به سمپاشی کرده و چون گویا اینبار نیزنتوانست مانند دفعه قبل در اتاق "ایران پویش" در لباس زندانی سیاسی سابق تاثیر گذار و ترحم بر انگیز باشد، به رفیق دروازه قارش هم برای ایجاد جو وحشت، برای اجرای کامل تئاتر فحاشی ولمپنی وقت اضافی داد. من از اتاق بیرون آمدم.

بعد از دعوت دوباره توسط دوستان که بحث اتاق مجددا در مورد قتل ناموسی "یلدا" است،

خواستم وارد اتاق اتحاد سوسیالیستها (که قبلا توسط تروتسکیستها اداره میشد و اکنون استالینیستها گردانندگیش را به عهده دارند) بشوم که دیدم اسمم را حذف کردند. پشت در اتاق چت به دوستانی که در اتاق بودند پیام دادم که در داخل اتاق بپرسند چرا من را حذف کردند. اولین نفر سارا پرسید که فوری حذفش کردند.
Ettehadeh Socialistha: Sara 84 was bounced from the room by: Ettehadeh Socialistha.
کسی در مجازی  سارا  را نمیشناسد. او مترجم است و از چند ماه پیش به تشویق من برای بالا بردن گنجینه لغات فارسی وارد اتاقهای چت فارسی زبان شد. اینکه سارا نبوی را فقط بدلیل سوال و نه حتی اعتراض حذف کردند لکه ننگی بر مبصر اتاق "صفورا" است که خود را ابتدا پشت نام اتحاد سوسیالیستها (استالین با نقاب تروتسکی) پنهان کرد.
البته در ساعات آخر بدلیل اعتراض، سوال ، و اینکه دوستانی در اتاق اتحاد سوسیالیستها خواهان پاسخگویی و چرایی حذف من شدند، "صفورا" مبصر اتاق را مجبورکرد که میکروفون را بگیرد و با اجرای تئاتر دیگری از همان نوع ایجاد ترحم به مدل "تراز" اشک همه را هم در بیاورد. جلب ترحم مردم بعد از اعدام و حذف من و تهدید مستقیم و غیر مستقیم دیگران در اتاق ایران پویش گفتگوهای زندان، با توجیه های "تاراز" و اینکه من "تاراز" 30 سال پیش زندانی بودم، پس اینک در جایگاه قدرت حق دارم برای کمپلکسی که دارم از هر کس به میل مبارک انتقام بگیرم، دیگر نتیجه نداشت. اینبار باید "صفورا" هم به میدان میآمد.اینک "صفورا" شاگرد مبصر گفتگوهای زندان، با طرح دو فوریتی سارا را بدون هیچ دلیلی حذف کرد.
 شنیدم صفورا هم گویا با تقلید و کپی برداری از زن زندانی 30 سال پیش با مظلوم نمایی تمرین شده در میکروفون اعلام کرده کسی مرده است و به همین دلیل، از نفرت این مرگ من را حذف کرد.
از حذف سارا البته حرفی نشد!
 البته من به عزرائیل اس ام اس نزدم و فکر نکنم سارا هم ای میلی فرستاده باشد و ما کلا هر دو میانه ای با مرگ و یا حذف انسانها از جهان مجازی و یا واقعی نداریم.
"صفورا" اما در پشت نقاب اتحاد سوسیالیستهای تروتسکیست دلایل استالینیستی حذف من را در دادگاه فرمایشی اش را با حضور و تشویق افراد گفتگوهای زندان در تکست اتاق شفاف اعلام کرد. که در پایان نوشته با جملات خودش می آید.
دلایل اصلی این حذف های سیستماتیک و بر پا کردن دادگاههای نمایشی استالینیستی فقط بدلیل افشاگری من در مورد مواجب گیری برخی از خواهران زندانی سیاسی در دهه 60 است که بدلیل پولهای هلندی برای پروژه شادی صدر "جنایت بی عقوبت" بعد از 30 سال سکوت تازه به یاد تجاوز به زندانیان زن در رژیم اسلامی افتادند و همکاران فعال این پروژه پر چربی شدند.
لینک های زیر.
مصاحبه رادیو فردا با مواجب بگیران جنبش زنان!
یه میلیون امضا یا یک میلیون یورو؟ ادامه اش پروژه پولساز آرشیو کردن اسناد تجاوز به زندانی سیاسی!
گفتگو های زندان یا تمرین اعدام؟
دلیل درگیری با مجموعه گفتگوهای زندان با من بدلیل انتقاد من و چند نفر از همکاران سمینار امسال گفتگوهای زندان در یوتبوری میباشد. در این سمینار به بهانه بزرگداشت جانباختگان دهه 60، اغلب تریبونها در زیر نام "چپ رادیکال" به افراد اکثریتی، طرفدار حکومت سبزها (در 4 چوب جمهوری اسلامی و بازگشت به دوران طلایی امام راحل) داده شد. در این رابطه در لینک های زیر اطلاع رسانی شد.  لینک های زیر.
کریم خیاو: نکاتی در باره چهارمین گردهمآیی سراسری درباره زندانیان سیاسی گوتنبرگ (سوئد)
دومین جلسه پالتاکی زندانیان سیاسی « لوگوس»- 5 شنبه ۱۵ دسامبر
فایل صوتی صحبت من که در اتاق اینترنتی ایران پویش سانسور شد+ فایل های صوتی جدید
فایل صوتی
جلسه پالتاکی زندانيان سياسی در روز ۱۷ نوامبر ۲۰۱۱ از ساعت ۱۹ تا ۲۲- منشعبین؟
اعدامهای پالتاکی/ سارا نبوی
من حذف سارا نبوی را محکوم میکنم . نوشته خود سارا از تجربه اولین شرکتش در اتاق اتحاد سوسیالیستها در اینمورد اینجا
من اجرای تئاترهای ترحم بر انگیز و سعی در ایجاد ترحم در مردم را به قصد "توجیه حذف و اعدام" انسان و منتقدین  سمینار گفتگوهای زندان در یوتبوری شدیدا محکوم میکنم. من و سارا در محکومیت به زندان شما در 30 سال پیش ، مرگ ناگهانی عزیزانتان، هیستری، هیجان منفی و یا سایر مشکلات مادی و یا معنوی کنونی و سابقتان هیچگونه نقشی نداشته و اینکه هر بار میکروفون را گرفته و سعی در بستن دهان منتقد با اجرای تئاتر ترحم بر انگیز "قربانیان" رژیم را دارید ناشایست است. لباس زندانی را از تن بیرون آورده و در جایگاه برابر دلیل شرکتتان را در پروژه هلندی/هیفوسی شادی صدر استدلال کنید. دلیل تریبون دادن به اکثریت و سبزهای جناح موسوی و هوادار نماینده خارج از کشوری اش" ارجمندی" را اعلام کنید. و اینکه آیا بدنبال قصاص و غرامت از حکومت اسلامی در 4 چوب نهادهای حقوق بشری هستید یا مبارزه علیه رژیم را بخشی از مبارزه علیه سیستم سرمایه دار مردسالار میدانید. رییس گفتگوهای زندان همایون ایوانی/ مژده ارسی و چند نفری از این مجموعه (تراز، علی دروازه غار و...) مواضع شفاف دفاعی از روند" سبز" برگزاری سمینار گفتگوهای زندان در یوتبوری را با حذف منتقدین از وبسایت گفتگوهای زندان حذف منتقدین از اتاق ایران پویش و در 2 روز پیش در اتاق گفتگوی مجازی اتحاد سوسیالیستها در عمل و اندیشه شان مشخص کردند. روی سخن با بقیه فعالین این جمع میباشد. دلیل حذف ما منتقدین در مجازی و تهدید در غیر مجازی، پرده برداشتن از مشارکت مالی و سیاسی گفتگوهای زندان با طیف راست میباشد.
از آنجا که این دوستان دلیل و استدلالی برای چرخش به راست شان ارائه نمیدهند و کماکان با نقاب سر موضعی و علیه سیستم سرمایه داری خواهان پذیرششان در صفوف جنبش ضد سرمایه داری (که اصولا مشروعیتی برای نهادهای حقوق بشری قائل نیست) میباشند، از افشای بند و بست و روابط مالی با این نهادها به دلهره افتاده و تنها راهی که از رژیم اسلامی یاد گرفتند، یعنی حذف منتقدین را اعمال میکنند. این عمل البته در فضای خارج از کشوری و آزادی نسبی در گردش اطلاعات عملی نیست. اما من همینجا اعلام میکنم که مسئولیت حذف سیستماتیک و اعمال سانسور، افترا ، فحاشی و وارونه جلوه دادن حقایق از طرف گفتگوهای زندان و افراد شناخته شده این مجموعه میباشد. رزا
پ.ن: از همه دوستانی که به حذف من و سارا اعتراض کردند ممنون. تکست اتاق ضبط شده و مطمئنن مانند تمام افشاگری ها در اختیار علاقه مندان قرار میدهیم.

برای خواندن بخشی از دلایل واقعی حذف من و سارا اینجا را کلیک کنیم.
اتحاد سوسیالیستها: رزا رفت در لیست حذف در اتاق چت
Ettehadeh Socialistha: rosa_l raft dar list ban dar otaghe
اتحاد سوسیالیستها: من رزا را حذف کردم چون بحث صحبتش هیچ ربطی به اتاق و سیاست نداره. و ایشان به روفقا گیر میده و "تو هیچ برنامه ای هم نیست"
اتحاد سوسیالیستها: فقط مقالاتی که رزا میخونه برای خودش و توی مغز خودش ترجمه میکنه.
اتحاد سوسیالیستها: بهروز جان شما نمیدانید. رزا دو سه ماهی هست که داره با بچه های گفتگوهای زندان میجنگه.
اتحاد سوسیالیستها: رزا به خاطر برخورد غیر سیاسی از اتاق حذف شد.

سارا: رزا میخواد بیاد اما حذف شده.
سارا: چرا رزا حذف شده؟
اتحاد سوسیالیستها: من کلی توضیح دادم که چرا رزا را از اتاق حذف کردم.
اتحاد سوسیالیستها: حذف سارا از اتاق اتحاد سوسیالیستها.
اتحاد سوسیالیستها: من رزا را حذف کردم "تراز" جان.

مژده ارسی: دوستان شب و روزتان خوش.
فرخنده آشنا: دوستان درود
تراز: علی دروازه غاری سلام دوباره
علی دروازه: مرسی "تراز" جووون خسته نباشی

برزخ: اتحاد عزیز، من شنیدم رزا حذف شده، لطفا توضیح بدید چرا؟
ماتریالیست: اتحاد سوسیالیستی خسته نباشی. شما "پرواز" هستی؟
اتحاد سوسیالیستها: من "صفورا" هستم.

رزا در پی ام: اسرین جان بپرس چرا من را حذف کردند؟
اسرین پشت میکروفون: رزا حذف نشده. رزا خودش رفته!
بهروز: رزا حذف شده اسرین جان!

تدبیری: رزا ضد مرد است.
تدبیری: اینجا توهین کرده

هیچ نظری موجود نیست: